fredag den 13. juli 2012

Yosemite

Hej alle! Vil lige starte med at sige, at dette indlæg er skrevet i går, og der har været nogle problemer med nettet her i San Francisco. Derfor kan jeg heller ikke uploade billeder, men når det funger igen, skal jeg nok gøre det.


Så blev det torsdag, og vi er i dag ankommet på vores hotel i San Francisco. Mads og jeg har lige været nede og træne, og det var godt! 


Fra mandag til i dag har vi været i Yosemite, hvor der hverken var internet eller  forbindelse, så jeg har ikke kunne blogge. 


Vi ankom mandag, og tirsdag og onsdag var vi i Yosemite national park. Det er noget af det smukkeste, jeg nogensinde har set! Det var virkelig smukt med bjerge, søer, floder, træer osv., også var dyrene mega tamme. Da vi sad og spiste om onsdagen kom der en hjort helt tæt på. 
Vi tog afsted kl. 9 om morgenen, og var hjemme ved 15-tiden, og når vi var kommet hjem på hotellet, dasede Mads og jeg bare ved poolen eller på nogle sten i floden, som vi i øvrigt formåede at gå over passere. 


Da vi kørte til Yosemite i mandags handlede vi, og jeg tog 1 time om at kigge på alle deres hylder, fordi der var så mange sjove ting :D
At vi handlede betyder også, at vi kunne lave vores egen mad, og det var lækkert! 


Nu er vi som sagt ankommet til San Francisco, hvilket betyder, at vi igen skal ud at spise hver middag og aften. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar