fredag den 27. juli 2012

De sidste dage

Det her indlæg er altså skrevet fredag d. 27. kl. 18.23, den viser det bare i dansk tid på bloggen.


Vil starte med at undskylde for den manglende blogging, men på vores hotel i Grand Canyon var der nogen, der lige var kommet til at klippe internet kablet over for hele byen, så deeeeet...


Mellem Los Angelses og Grand Canyon sov vi på et hotel i Lake Havasu, hvor der var virkelig varmt!! VIRKELIG VARMT!!!! 


Dagen gik turen så videre til Grand Canyon. Der var vi tirsdag til i dag (fredag). 
Onsdag og torsdag var vi inde i selve Grand Canyon nationalpark. Det var så smukt, og jeg fik taget en masse billeder! 
Torsdag hikede jeg ned af med min mor og Mads, og det var grænseoverskridende! Sådan nogle steder hvor der er dårligt fodfæste og langt ned er virkelig min svage side, så jeg er så stolt over at have overvundet den grænse! Jeg gjorde det! Udover det så så jeg min veninde Katrine onsdag, og det var altså virkelig både godt og forvirrende at se en fra Danmark lige pludseligt :D 





I dag kørte vi så videre fra Grand Canyon, og nu er vi på et hotel(Hilton) lige udenfor Las Vegas, hvor vi skal tilbringe vores sidste tid, inden vi skal flyve hjem i morgen tidlig kl. 07.20 (Las Vegas tid). Og jeg lander i Danmark igen søndag morgen kl. 7.00 (dansk tid). 


Min konklussion til den her ferie:
Takker for en perfekt ferie! Og er iført min lækre nye jakke :D
Det har nok været en af de fedeste ferie nogensinde! Jeg elsker amerikanerne, jeg elsker sproget og jeg elsker landet. Jeg kan ikke beskrive, hvor meget jeg glæder mig til, at jeg skal herover igen d. 29. august!!!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar