torsdag den 5. juli 2012

More about New York

SÅ blev det allerede tid til at blogge igen. Bliver nødt til at blogge rimelig tit, for ellers bliver indlæggene aaaaalt for lange med alt det, jeg oplever her i New York med min familie. 


Tirsdag tog vi igen en sightseeing bus, denne gang var det i down town af New York. Vi så Ground Zero, ChinaTown, også var vi nede ved vandet, hvor vi kunne se Statue of Liberty. Da vi havde spist frokost i det meget varme vejr, tog vi sightseeing bussen tilbage til 6th avenue. Der fik min mor den "gode" idé, at vi skulle gå ned til Magnolia Bakery (dem der laver de flotteste cupcakes). Det lå på bleecker street, som var virkelig lang, faktisk lå Magnolia Bakery helt for enden, så det var virkelig langt!! Resten af dagen stod bare på shopping, hvor jeg fik købt en del ting, som f.eks. sorte vans og en stråhat :D 


Ground Zero. De tog nye tårne på det nye World Trade Center.
Udover vandet. Man kan lige skimme frihedsgudinden (Statue of Liberty).
ChinaTown. 
Cupcakes fra Magnolia Bakery.
I går (onsdag) tog vi igen en sightseeing bus. Denne gang var det, fordi vi skulle på Brooklyn turen, som var over en bro over til Brooklyn, hvor vi kunne se Brooklyn Bridge, og Statue of Liberty. Det var nok den varmeste dag mens vi har været her, så det var SÅ varmt og sidde på plastiksæder i 1,5time, men det var en virkelig smuk tur. 
Da vi kom tilbage tog vi på McDonalds, og bagefter gik vi tilbage til vores hotel, hvor Mads og jeg gik ned og trænede, og det var hårdt! Jeg kan overhovedet ikke bevæge mine arme i dag! 
I går var det i øvrigt USA's nationaldag, så nogle steder var lukket i går. 
På restauranten, hvor en tjener tog billedet.
Om aftenen spiste vi på en mega god restaurant med nogle herre søde tjenere, og maden var super lækker! Kl. 21 var der fyrværkeri over hele New York. 
Brooklyn Bridge.
McDonalds.
Ben&Jerrys. Man kan ikke være i USA uden at få det!
I dag kl. 13.45 skal vi med bussen til Philadelphia, hvor vi skal til Coldplay koncert!!!! Glæder mig så meget!!


I morgen skal vi tjekke ud, også skal vi flyve videre til Las Vegas, hvor jeg nok blogger igen. 


Håber, I nyder ferien everybody!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar