tirsdag den 17. juli 2012

San Francisco

Hej søde mennesker.


Så kom vi til Solvang (den danske by herovre), som vi skal overnatte i, inden turen går videre til Los Angeles i morges. 


Jeg var ret så vred på det net, som var på vores hotel i San Francisco, så derfor kunne jeg ikke tilføje billeder til mit indlæg om Yosemite, og det er i nedenstående indlæg. 


Fra torsdag d. 12. til i dag (mandag d. 16. juli) har vi været i San Francisco. Det var virkelig koldt, når vi kom fra 36grader. Men det var en rigtig smuk by! 


Da vi ankom torsdag var vi ude at spise, hvor jeg glemte mit kamera, så der kan jeg desværre ikke vise nogen billeder fra. 


Fredag gik vi ned gennem China Town, Union Square, også var vi i en kæmpe Mall, som hed Macy's. Der fik jeg købt lidt forskelligt som en lang kjole, en top og en trænings top. 
På vej tilbage til vores hotel gik vi op og ned af enormt mange bakker, og endte ud i at gå op og se Lombard Street. 


China Town
Den Mall vi var i
Lombard Street, som er snoet
Lørdag var vi på Alcatraz, som er det gamle fængsel, som skulle være umuligt at flygte fra, hvilket det åbenbart ikke var alligevel, så det er lukket nu. Det var enormt spændende, og vi fik en guidet tur rundt, hvor vi havde et headset på, også hørte vi om en masse forskellige ting derinde. 


Et lidt utydeligt billede af Alcatraz
Mads ude foran en af cellerne i Alcatraz
Søndag var vi oppe at gå over Golden Gate Bridge, en virkelig flot bro! Det blæste rigtig meget på den, så det var rigtig koldt. Oppe fra broen kunne man se udover hele San Francisco, og det var en rigtig smuk udsigt. 

Mads, mig og far foran Golden Gate Bridge 

Udover San Francisco
Da vi kom tilbage var der fuld sol, så vi gik lidt omkring nede ved Fishermans Wharf. 


Jeg håber, I nyder jeres sommer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar