mandag den 2. juli 2012

To første dage i New York

Hey guys


I går ankom min familie og jeg her til lækre New York med 35 grader!!! Det er bare lækkert! 
Det er utrolig underligt at vænne sig til tidsforskellen, men det kommer nok. Vi gik i seng ved 20-tiden i går, og vågnede kl. 8 i morges, så det er godt nok.


I går var vi ikke rigtigt ude at se noget, vi gik bare ned i byen og spiste på en lækker italiensk restaurant. 
Fra venstre: min bror (med lækkert falsk smil), mig og far
I dag har gået fra Soho, hvor vores hotel ligger, også til Central Park, og det er virkelig langt, skal det lige siges!!! Men der gik vi også gennem Times Square, hvor der var mega meget gang i den, og det var mega fedt! 
Da vi kom til Central Park, var der både gang i baseball, volleyball, folk stod på rulleskøjter, og der var massere mennesker, der havde picnic på de grønne arealer. Det var virkelig et hyggeligt sted, også er stedet jo også kendt fra friends :P 
Times Square
Central Park
På vejen op til Central Park fik vi også kigget i nogle butikker, og tøjet er virkelig abnormt billigt her!! 


Bagefter tog vi en sightseeing bus rundt i up town, så vi kom omkring Harlem, Central Park og Times Square. Bagefter tog vi sightseeing bussen i down town ned til en gade tæt på vores hotel. 


Harlem


Det er så fedt herovre, og jeg ser så eget frem til alle de andre dage, og at jeg skal bo herovre til august. 


Mange USA hilsner fra Julie.

2 kommentarer:

  1. hey! julie jeg glæder mig til at høre mere!<3 elsker din blog den er super god! bliv ved med at blogge! for jeg ser på den :-) god tur... hilsen liv

    SvarSlet
  2. Hej Liv din søde tøs!!!! :)
    Tusind tak skal du have, det betyder super meget for mig!
    Knus Julie

    SvarSlet