fredag den 20. juli 2012

Universal Studios & Venice Beach

Vil lige starte med at sige, at nogengange står der, at jeg har sat indlægget ind dagen efter jeg faktisk har det, men det er fordi, vi er 9 timer bagud her i Californien. 

Efter vi har været i en vand rutsjebane hvor man blev GENNEMBLØDT
I går tog min familie og jeg til Universal Studios. Til dem der ikke ved hvad det er, så er det en stor park, som er fyldt med forlystelser som indebærer meget 3D-film og effekter. Egentlig er det ikke de vildeste rutsjebaner med loop og sådan. Det er meget sådan nogle adrenalinklik, hvor der sker pludselige ting. Det er baseret på film.
Der var ting som transformers, simpsons, king kong osv. Vi var på en Studio Tour, hvor vi så en masse kullisser, der er brugt til film. F.eks. desperate housewifes, dødens gab, psycho osv. der var mange!!!! 
Et af husene fra Desperate Housewifes
Udover det gik der forskellige figurere rundt i parken som Svampebob, simpsons, Shrek og mange andre. 


Boderne på Venice Beach

I dag har vi været på den berømte strand Venice Beach. Det er en strand med gang i, kan man vist roligt sige. Der er gøglere, boder, boksebaner, beach volley, skaterbaner også er der fyldt med mennesker. Det er virkelig en lækker strand, men vandet er enormt koldt, og bølgerne er høje. 

Vi var der fra kl. 11.30 til kl. 15.30 og på de 4 timer vi var der blev vi r-i-s-t-e-t!!!! Jeg er helt rød overalt, og jeg har brugt factor 30, så solen slår hårdt. Men det har været en super god dag! 


I morgen går turen til Disneyland. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar