mandag den 9. juli 2012

Coldplay og Las Vegas

Skriver lige på forhånd, at det her godt kan ende ud med, at blive et langt indlæg, fordi der er sker så meget hele tiden, og de sidste par dage er fløjet afsted. 


I torsdags d. 5. juli tog min familie og jeg til Philadelphia i Pennsylvania for at komme til Coldplay Koncert. Inden vi skulle til koncerten sad vi på en club med en masse Coldplay fans, hvor vi købte en "spand" med pomfritter og kylling i, som skulle være til 2 personer - vi var 4, og kunne ikke spise det hele (meget stor anretning). Koncerten startede kl. 19, hvor bandet Wulfgang og Robyn varmede op. Begge bands var enormt gode, men da Coldplay først kom på stak det da helt af! Aldrig i mit liv har jeg været til sådan en fed koncert! De fyrede den bare max af, og alle som var til koncerten havde fået et armbånd, som lyste da Coldplay kom på, så det var så fedt!!!! Jeg kan i hvert fald godt fortælle, at alle der skal til Coldplay koncert i parken - I kan godt glæde jer, de er fantastiske! Desværre blev vi nødt til at gå lidt før koncerten var slut, da bussen tilbage til New York ikke gik senere. 


Inden Coldplay. Fra venstre: Mads, mig og mor.
Lysene fra alle armbåndene.
Coldplay, som spiller Yellow (bemærk at lyset også er gult ;))
Fredag d. 6. juli skulle vi videre til Las Vegas. Først var vi med et fly fra New York til Charlotte (ligger i North Carolina), og derefter fra Charlotte til Las Vegas (alt i alt 6,5 timers flyvetur). Da vi så var ankommet til Las Vegas var tiden atter 4 timer bagud, så nu er vi 9 timer bagud fra Danmark. 




Vi tilbragte hele lørdag i Las Vegas, hvor vi lå ved poolen i det meget varme vejr, gik ned af The Strip, hvor vi var i nogle butikker f.eks. m&m's world på 4 etager, og om aftenen spiste vi på Steak House (fars og Mads' drøm). 
Vi boede på et hotel, som var fyldt med spillemaskiner, pubs, restauranter og shops. Så dagen lang sad folk og spillede og drak øl. 


Udover The Strip.
Poolen.
På Steak House. Fra venstre: mor, mig og Mads.
Søndag (i dag) tjekkede vi ud, og hentede den bil vi har lejet herovre, og kørte videre mod Bakersfield (ligger i Californien), hvor vi er nu. Det her hotel er virkelig hyggeligt! Det er ikke så stort som de to andre vi har været på.


I morgen kører vi videre mod Yosemite. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar