mandag den 23. juli 2012

LA dag 4,5 og 6

Skulle rigtigt have blogget i går, men det glemte jeg, så der kommer lige for en ekstra dag. 


I fredags var vi i Disney Land, og er I gale, hvor var det varmt!! Udover at det var så varmt, så var deres vand rutsjebane gået i stykker, så den kunne vi IKKE prøve. Da vi så stod i kø til en anden rutsjebane og vi næsten skulle i, så blev den også stoppet... Så blev jeg lidt mut. 
Så fiiiint
Udover at der var rutsjebaner, som var gået i stykker, så prøvede vi en masse andet. En baby rutsjebane, tog over parken, sejltur til small world, vild rutsjebane (Mads og jeg), biler (sådan nogen hvor man selv skal køre - det var så awesome!!), vi gik i Tarzans træ, så Mickeys hus, så parade med alle disney figurerne og meget mere. Det var en super god dag, og jeg hyggede mig rigtig meget. 
Mads og jeg i tekopperne. Vi er i den blågrønne
I Mickeys Toontown. Fra venstre: random mand, Mads, mig og far
I kørte vi først til Malibu, hvor vi var på en ældgammel café (det lignede et skur :D), hvor vi fik brunch som bestod af blåbærpandekager med syrup og frisk frugt, det var godt! 
Da vi havde spist kørte vi videre til Hollywood, hvor vi først kørte op og så det kæmpe Hollywood skilt, derefter kørte vi gennem Sunset Boulevard, derefter Beverly Hills, så Rodeo Drive og til sidst Hollywood Boulevard, hvor vi holdte ind. Vi gik først på et voksdukke museum af kendte mennesker, og det var grineren!! Der var f.eks. Brad Pitt, Angelina Jolie, Gwynyth Paltrow, Tom Cruise, Megan Fox, Cameron Diaz, Michael Jackson (!!!) og mange andre. Dernæst gik vi en tur op ad Walk of Fame, hvor vi også så nogle kendtes stjerner f.eks. Ozzy Osbourne, Marilyn Monroe, Walt Disney, Aaron Spelling, Dolly Parton også så vi ikke flere, men vejen var meget længere! Da vi gik derop af stødte min mor og jeg lige på en vintage butik, som vi måtte ind i! Der købte jeg en militær jakke + militær bukser! Det har jeg ledt efter overalt og jeg kom kun af med 34 dollars! 
Mig foran Hollywood skiltet. Står abnormt akavet, må man sige
Voksdukke museum. Fra venstre: Mads, Michael Jackson og mig. Jeg ved det, akavet igen
Marilyn Monroe 
I dag kørte vi i morges igen til Malibu, for at spise udover havet på en strandcafé - hooold nu op, hvor blev jeg mæt! Så mæt, at mit næste måltid var kl. 18.30 her til aften, fordi jeg var mæt indtil da :D 
Efter vi havde været i Malibu skulle vi have været på Santa Monica, men der var ingen parkeringspladser nogen steder, så det kom vi ikke + det var overskyet. I stedet kørte vi i en mall, så min mor endelig kunne komme i Victoria's Secret. 
Brunch i dag
Malibu beach
Random billed af de MANGE billeder Mads og jeg tager, når vi kører 
I morgen skal vi køre her fra LA :( 
Ved det blev et lang indlæg, men jeg håber, at I har læst det fra start til slut :D

Xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar