søndag den 16. september 2012

Western Massachusetts

Vil lige starte med at sige, at jeg nu offentligt er en del af Cross Country teamet, og det er seriøst det fedeste!!!

Da jeg var færdig med Cross Country kom Ellen og hentede mig, også kørte vi direkte til Western Massachusetts, hvor vi skulle i sommerhus med Mitchel og Ora. Det tog 3 timer (!!!) ARE YOU KIDDING ME? Svaret er nej :D 
Da vi ankom spiste vi lækker mad, og bagefter fik vi Frozen Yoghurt - yum! Det skal lige siges, at det er første gang, jeg smagte det. 

Yuuum
Lørdag var en lækker afslapnings dag. Afslapning med brændeovnen tændt iført comfortable tøj, også fik jeg læst halvdelen af min Charlotte Birchow bog. Vi gik ture ned til the lake, og jeg gyngede og fik taget en masse billeder. Aflslapningen døde dog, da jeg skulle ud at løbe :D det område deres sommerhus ligger er fyldt med hills, så det var vold hårdt! Men jeg gennemførte, og det var godt :) 
Udsigten
Mit kæmpe værelse i sommerhuset 
Er det ikke smukt? Bladene er så småt begyndt at skifte farve her i Massachusetts
The Lake
Taget i betragtning af at jeg ikke ser for køn ud på dette billede, er det et skønt billed med de to søde jeg bor hos
Sommerhuset
Hæhæhæhæ
Ora og Mitchel i stuen i sommerhuset. Er det ikke hyggeligt?
Pejsen
Søndag (i dag) kørte vi hjem klokken 11.30, hvor vi havde et stop på McDonalds, og ellers kørte vi bare hjem. 

Da jeg kom hjem tog jeg direkte ned på Harvard Square, hvor jeg mødtes med Sophie, Alessandra, Thomas og en anden dreng, vis navn jeg har glemt. Vi shoppede lidt, og jeg fik købt en stor drengetrøje i Urban Outfitters (siger jer, den er lækker!), og en neglelak fra Essie. 

I morgen skal jeg fremlægge i Digital Studios. Ellers glæder jeg mig faktisk til skole og Cross Country i morgen - er begyndt at få mange flere venner, så det går super godt. Og jeg har det fantastisk! 

Lots of love - Julie

P.S husk at jeg har fødselsdag på onsdag :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar