lørdag den 22. september 2012

Birthday week

Okay, sidste søndag var vi hos Ellens mor og spise med Liz (Ellens søster), Rachel (Ellens niece), Rachels far og Melissa (Rachels veninde). Vi spiste en masse lækkert mad. Pludselig slukker de lyset, hvilket jeg ikke rigtigt tænker mere over, før Ellen kommer med den fineste kage og de begynder at synge. Efter det siger Ellen følgende: And this is the beginning of your birthday week, Julie. Åååååårh, mit hjerte smeltede der. Blev så glad! :-) 

Kagen

Onsdag var det så min fødselsdag. Min 16-års fødselsdag - sweet sixteen. Herovre er 16års fødselsdagen en af de største. I bund og grund nok fordi de kan tage kørekort der, hvilket jeg ikke kan :D
Min fødselsdag var ud over alle grænser perfekt! Jeg vågnede op med meget blandede følelser. Det var utrolig underligt at vågne på min fødselsdag, hvor jeg ikke var i mit hjem i Danmark med min familie. Da jeg kom ud til morgenmaden stod der en pose på bordet med en masse dejlige gaver i fra Ellen. Og der - lige der kunne jeg ikke holde tårerne tilbage. Jeg blev så glad! Jeg fik et gavekort til Starbucks på 25dollars, et gavekort til The Body Shop på 25dollars og matematik redskaber. 
I skolen var folk så søde ved mig. De sang for mig i de forskellige klasser. Da jeg havde lunch åbner jeg den mystiske box, jeg havde med, og deri er en chokolade cupcake med den sødeste seddel: Happy Birthday Julie. 
Efter skole havde jeg Cross Country Race. Vi vandt, og jeg løb 3miles på 23minutter, og det var så hårdt! SÅ hårdt! :D Det er helt vildt her i USA - stemningen til races og kampe er så god. Alle hepper, og roser en. Det er svært at beskrive, men det er så fantastisk! 
Da jeg kom hjem fra mit race skypede jeg med mine elskværdige forældre. 
Vi fik mexicansk til aftensmad, og det var herre delicious! 
Da jeg checkede facebook havde jeg fået omkring 200 birthday wishes, hvilket kun kunne give mig et smil på læben. Det var så fedt at se!
Da jeg gik i seng, var det med den fantastiske følelse i maven, og jeg havde den mest gennemførte fødselsdag, jeg overhovedet kunne ønske mig! 

Fra Ellen
Nogen af pigerne fra Cross Country
Fra venstre: Katelyn, Maddie, mig, Noa and Ruth
Torsdag var jeg til et comedy show med Sophie og Kevin. Jeg har glemt, hvad showet hedder, men det var helt vildt sjovt, og jeg hyggede mig virkelig meget! 

Fredag var jeg på restaurant med Ellen, Liz, Rachel, Sophie og Gordana for at celebrate min fødselsdag, og det var virkelig hyggeligt. Jeg fik lobster, som jeg så længe har gået og ønsket mig at smage. Det var så godt! 
Udover det kom min kæmpe pakke fredag. Oh my gosh, jeg blev så glad! Jeg var helt oppe at køre. Der var gaver fra Julie, mine forældre og Sara. Også var der en masse breve fra min familie og venner og en masse slik. 
Fra mine forældre fik jeg et armbånd med et hjerte på, 3 Essie neglelakker, 2 blade, Marianne bolcher, mørkchokolade og et flag. 
Fra min bror fik jeg bogen om Chris Mcdonald, som jeg har ønsket mig i evigheder!
Fra Sara fik jeg en DKNY parfume, og fra Julie fik jeg 3 danske dvd'er. 
Tusind tak alle, det betød virkelig meget for mig!

Pakken
Inden jeg åbnede gaverne
Efter jeg har åbnet det
Fra venstre: Sophie, mig og Gordana
Bær over med mig og Gordana. Men man skal åbenbart have hagesmækker på, når man spiser hummer :D
I dag har Ellen og jeg haft shoppedag først på dagen. Vi kørte til en Mall i en by, jeg har glemt :D det var virkelig fedt! Vi formåede at blive væk fra hinanden og lede efter hinanden i 3 kvarter i en butik! Håber snart min iPhone er klar, så vi kan kommunikere bedre. 
Da vi havde shoppet kørte vi tilbage til Cambridge, hvor vi købte noget lunch også tog vi i biografen og så Finding Nemo i 3D med Liz, Rachel og Rachels 2 veninder. Den er så søøøøøøøøød! 
I aften skal jeg hænge ud med en masse af mine venner fra min skole, regner jeg med. 

Strik fra Abercrombie and Fitch
Massere af makeup fra Lancomê, øreringe, hvide lave Converse og iPhone cover
Strik lang trøje noget fra Macy's
To par leggins
Har et spørgsmål. Når I har læst alt det her, så vil jeg bede jer om at besvare det her spørgsmål i kommentar-boksen: Er det lettere, hvis jeg poster min blog på facebook, hver gang jeg har lavet et nyt indlæg? Vær sød at svare på det :)

Det blev et ret langt indlæg. Bær over med mig, har så meget at fortælle. 

Knus og tusind kys fra Julie


Ingen kommentarer:

Send en kommentar