mandag den 10. september 2012

Update

Så blev det tid til en lille update, eller måske stor. Det er sket a looooot of things siden sidst. 

Ellen laver den BEDSTE morgenmad til mig hver dag, så det vil jeg poste et billede af. Jeg fik frugtsalat hver dag i weekenden, og i dag fik jeg oatmeal med frugt og rosiner i - yum!


Jeg beklager, at det vender forkert, men jeg kan ikke finde ud af at rotere det :D
Anyways det er french toast med frugtsalat 
Lørdag var vi i sådan en park med Shanti (hunden) hvor hundende kan bade i en sø, og det var så sjovt at se på! :D by the way, det var SÅ varmt den dag, så jeg følte virkelig for bare at springe ned til alle hundende, men jeg gjorde det dog ikke :D
Derefter brugte vi omkring 3 timer på at køre frem og tilbage til mobil butikken 4 gange. Og da vi kom for sidste gang fik vi afvide, at telefonen var lukket, og vi skulle til en unlocker man, og han havde lukket.....
Resten af dagen brugte jeg med Sophie og hendes venner. Det var super hyggeligt, og vi fik pizza og rendte rundt i Cambridge. Jeg tog dog tidligt hjem, fordi jeg var så ustyrligt træt. 


Gåtur i parken
Hundene bader - den sorte er Shanti  
Søndag fik vi besøg af min counselor fra YFU til brunch. Hun tog et billed af os, også spurgte hun, om jeg ville med på en tur i morgen, som jeg så skal efter skole i morgen. 
Derefter gik Ellen og jeg hen til det busstoppested, som jeg skal stå ved, når jeg skal med bussen om morgenen, når jeg skal i skole. 
I går aftes var vi i biografen, hvor vi så 'The Odds Life of Timothy Green'. Årh, den var herre cute, og jeg fik popcorn med smør imens. Det er meget sjovt for i amerikanske biografer reserverer man ikke pladser, så man sætter sig bare, hvor man vil :D


Mig og Ellen
I dag/mandag tog ved ned til unlocker manden, og han har så min telefon klar i næste uge. Det kostede også kun 175$ at få den unlocked..... 
Bagefter kørte vi til Boston - først på Starbucks, og derefter på Ellens arbejde: 'Simmons College' - mega smukt college! Der fik vi frokost, også skulle Ellen teache. 
Til sidst var vi til Ellens bookparty, og det var super godt! Hun har udgivet en bog om Avatar, som jeg skal have læst. En af hendes veninder (Susan) havde en avatar kage med, også havde hun t-shirts med med bogen på. 
På vej hjem bestilte vi chai mad - nudler med kylling og rejer. 

Se hvor smuk Cambridge er! 
Hvis du læser det her mor - så er det her billed til ære for dig :D
Avatar kage - mums!
Fra venste: Susan, Renee (Ellens mor), Liz (Ellens søster)
Ellen holder tale
Chai maden 
Vi fik også afvide i dag, at jeg kan starte i skole i morgen, og at jeg er i learning community L, også fik jeg min guidance counselor. Så nu er jeg klar til skole i morgen!

Håber alle har det godt. 
Take care.
Julie 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar