torsdag den 27. september 2012

Ups....

Mandag eftermiddag kl. 16 havde mit XC team og jeg et race, and guess what... Jeg fik den sygeste smerte i mit højre lår, og siden har jeg ikke kunnet gå eller bøje i mit knæ. 
I dag var jeg så til lægen. Han gav mig krykker og noget muskelafslappende medicin + jeg fik en ny tid til en special læge i morgen, fordi han er bekymret for, at jeg har en skade i min hofte.. :( 

Jeg fik også den irriterende nyhed, at jeg stadig ikke må tage i skole, og måske før må tage i skole igen på mandag. 
Dumme ben! 


Jeg bruger derfor lejligheden til at spise i masse usundt og have ondt af mig selv :D og heldigvis har jeg en masse søde venner herovre, som har ondt af mig og skriver en masse søde beskeder. Håber nogen af dem vil besøge mig snart. 
Hvis der bare gik en bus herfra mit hus af, kunne jeg også tage op og se dem løbe! Men det gør der ikke.... 
I stedet for at være ked af det og sur over det, så har jeg valgt at tage det som en del af oplevelsen og med et smil på læben :-) 

Har faktisk også en god nyhed!!! Min iPhone er unlocked, så nu kan jeg endelig bruge den herovre. Weeeeeee



Ingen kommentarer:

Send en kommentar