onsdag den 12. september 2012

First day of school

Okay, i går startede jeg i skole. Det var godt, men mega frustrerende og overvældende! Skolen er enormt big, så jeg kan overhovedet ikke finde rundt! :D anyways folk var super søde og hjælpsomme, og det er generelt bare super søde elever og lærere! :) 
På min skole er der black days og silver days (det er de to skolefarver). Og jeg har andre fag næste semester, men dem kan jeg skrive, når det starter. 
Mit skema ser ligenu således ud:

Black days:
1. Digital Studio 1
2. English 10
3. Foundations Art
4. Geometry

Silver days:
1. Digital Studio 1
2. Team Sports
3. Foundations Art
4. Geometry

Hver dag starter kl. 08.05 og slutter kl. 14.30. Hver time varer omkring 1,5timer, også har jeg lunch efter 3. period. Efter 1. period er man i sit homeroom (jeg er sophomore), hvor man taler om nyheder og sådan. 

I morgen starter jeg til Cross Country, så det bliver super lækkert! 

Var på et Science museum med Lynne (min YFU counselor) og Gordana (tysk udvekslings student fra YFU) i går også, så jeg laver et indlæg med det i morgen. 

Skolen 
Skolen
<3
Har det stadig fantastisk! 
Knus fra Julie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar