mandag den 26. marts 2012

Opdatering!

Her kommer lige en opdatering. 
For ca. 2 uger siden kom der et brev fra YFU, og jeg var jo HERRE spændt. MEN, det var bare et brev til mine forældre om indkaldelse til forældre møde. 
Så i tirsdags var min far til møde med YFU og en masse andre forældre.
Der havde de også bare snakket om det hele og sådan. 


I fredags tog jeg til København, hvor jeg skulle være sammen med 5 YFU chicks, som jeg håber meget på at rejse med.
Malle og jeg tog toget samme derover, hvor Nicoline og Stine hentede os. Senere kom Emma og Ellen. Caroline og Aisha skulle også have været med, men de kunne ikke. 

Vi snakkede om en masse USA ting, og om hvor meget vi glæder os. Det bliver jo så vildt!!
Malle, Ellen og Emma har fået familie, så nu er det bare Stine, Nicoline og jeg der venter. 

I går tog jeg toget hjem.
Det har virkelig været en fed weekend, at få luftet alle ens tanker omkring USA med nogen, som skal det samme. Det er så let at tale med nogen, som skal opleve det samme, og har samme glæde. 


Jeg takker YFU mange gange for, at være sådan en god organisation og at have lavet en kulturweekend, så jeg kunne møde disse skønne tøser! <3333

Venter stadig i spænding på en familie.

A lot of hugs 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar