tirsdag den 6. marts 2012

Distrikt!

Hey people! :)

Så er brevet ankommet, og uuuh hvor er det dejligt, endelig at kan se sine stater osv.
I brevet stod der også, hvad der var skrevet om mig inde på den hjemmeside, hvor familierne kan finde mig. Det er virkelig en rar følelse, at man selv kan se, hvad der bliver skrevet om en. 



Nå, men nu til mit distrikt. Northeast. :D Jeg har det stykke, jeg har tegnet sort rundt om. 




Jeg håber, i kan se, hvad der står ved staterne, og ellers kan jeg skrive dem her:
Maine, New Hampshire, Vermont, New York, Massachusetts, Rhode Island, Connecticut, New Jersey, Pennsylvania, West Virginia og Ohio. 



Det var sådan set det. 
Jeg håber, i alle har haft en god dag. 


Julie. :-) 

2 kommentarer:

  1. Det bliver da en spændende tur. Du må lige sige til hvis du ser nogle butikker med kageudstyr ;) he he

    SvarSlet
  2. Hej søde Julie,
    Har valgt at give en af mine blogawards videre til dig, da jeg mener, at din blog bør blive mere kendt, da den fortjener det.
    Jeg håber du vil tage imod den!

    Hvis du ikke helt ved hvad man skal gøre, kan du se det på blog, og hvis du allerede ved det, så held og lykke. :-)

    //Caroline
    http://likeimadomino.blogspot.com/

    SvarSlet