fredag den 24. august 2012

ENDELIG MAN!!!!

Jeg er så glad!! Kan I gætte, hvad der er sket????
Jeg må endelig kontakte min værtsfamilie!! Eftersom jeg fik afvide i april, at jeg havde fået en værtsfamilie, og at jeg fik ny i juli, må jeg endelig kontakte dem! 
I går aftes ringede Marianne fra YFU og sagde, at nu havde skolen endelig bekræftet. Jeg blev så glad, og jeg hoppede rundt hele aftenen. Også her til morgen ringede hun så til mig, og gav mig alle oplysningerne. 

Jeg skal som før skrevet bo i Cambridge i Massachusetts. Jeg skal bo rimelig centralt. 
Jeg skal bo ved en værtsfar (John), som er translater. Så får jeg en værtssøster, som hedder Alexandra og er 16 år. 
Jeg skal gå på Cambridge Rindge & Latin High School, hvor der er ca. 1500 elever og 150lærere ca. Jeg starter i skole den 4. september.

Nu har eg skrevet en email til dem, og håber på snart at få svar. Jeg opdaterer, når jeg får besked.

Jeg rejser på onsdag (!!!) og jeg glæder mig så meget! Skal begynde at pakke i den her weekend. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar