tirsdag den 31. januar 2012

KULTURWEEKEND!

Det her har bare været den mest fantastiske weekend meget længe! 

Jeg kom til Tommerup fredag aften, hvor vi først spiste aftensmad, og derefter legede en masse navnelege osv. Senere var der mavehygge, som bestod af at man skulle lægge sig på en tilfældigs mave, mens vi hørte en masse god musik såsom John Mayer. 

Lørdag blev vi vækket med en meget spændende godmorgen-sang. Så var der morgengymnastik, og hvis der er noget, jeg ikke kan holde til, lige når jeg er vågnet, er det at dyrke alle mulige former for sport.. :D
Nå men da vi så havde spist morgenmad, og været i bad kom der en mand og holdte et foredrag om kultur. Da det var færdigt, blev vi delt op i en masse grupper, hvor vi skulle gennemgå en masse cases. Det var sindsygt spændende, og jeg fik virkelig meget ud af det!
Vi sluttede aftenen af med Alpatros og mavehygge. 






Søndag blev vi igen vækket med sang. Jeg var så træt, da jeg ikke havde sovet det halve af natten. :O
Da vi havde spist morgenmad, fik vi et foredrag om nærekulturer inkl. værdier og normer, og vi fik en masse regler afvide, som gælder i USA.
Til sidst blev vi alle hentet af vores forældre, og nogen tog toget. Men inden det sagde vi farvel på en hel speciel YFU-måde, hvor alle krammede alle. :-) 

Glæder mig til at få mit distrikt afvide. :-)

 

2 kommentarer:

  1. Kulturweekend er bare sygt fedt!
    Jeg var på den første kulturweekend der blev afholdt for vores 'årgang' der skal afsted...
    Det er alt for hyggeligt, og ja, man får virkleig meget ud af det!
    - Desværre fik jeg ikke taget så mange billeder :(

    SvarSlet
  2. Ja, det er virkelig bare fedt! :-)
    Skal du også til USA i år? :-)

    SvarSlet